,,Kodėl pakilo žvakutė?”

        Gamtos ir žmogaus pamokoje su klasės draugais, vadovaujami mokytojos R. Jankauskienės, atlikome bandymą – ,,Kodėl pakilo žvakutė?” Kad bandymas būtų sėkmingas, prireikė: petri lėkštelės, matavimo stiklinės, arbatinės žvakutės, degtukų, vandens, maistinių dažų, popierinio rankšluosčio. Nekantraudami pradėjome – maždaug tris ketvirčius stiklinės pripylėme maistiniais dažais dažyto vandens, tada paleidome į jį plūduriuoti žvakutę ir ją apvožėme stikline. Buvo svarbu įsidėmėti vandens lygį, nes išėmę stiklinę ir šį kartą į vandenį paleidę plūduriuoti jau uždegtą žvakutę su klasės draugais stebėjomės, kaip dėl tokio mažo pokyčio – liepsnelės uždegimo – pakilo vandens lygis! Manau, pamoka praėjo įdomiai, linksmai, ugdėme pasitikėjimą grupės nariu, smalsumą, netgi drąsą!

6 klasės mokinė Deimantė Rušaitė

Nuotrauka Evelinos Dirdaitės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *